środa, 13 lutego 2013

Dlaczego Wor(l)d GMN?

Co ostatecznie sprawiło, że zostałem partnerem w tym MLM?

Tu nadmienię, że jeszcze miałem pewne obawy.
Jedną z nich był system rozliczeń finansowych między firmą a użytkownikami. 
Wcześniej bowiem miałem do czynienia z firmami pośredniczącymi w zagranicznych wpłatach/wypłatach i od czasu do czasu były jakieś problemy, zwłaszcza z otrzymaniem pieniędzy na konto.
I nie tylko mnie to spotkało, wiele osób również dotknęły niczym nie uzasadnione 
blokady kont, np. współpracujący z firmą procesor płatniczy Payza, 
od listopada 2012 roku zablokował przelewy do polskich banków...

Co prawda nie ma problemu, żeby wyrobić sobie kartę bankomatową 
i otrzymywać w ten sposób zarobione w firmie pieniądze.
Jednak kolejna karta, kolejny PIN, kolejne koszty...

I tu spotkała mnie miła niespodzianka.
Okazało się, że Wor(l)d GMN podpisała umowę na przelewy pieniężne z DotPay.
Tę firmę mogę Ci polecić, choćby dlatego, że jest rzetelna.

Drugim czynnikiem był wynik jaki uzyskałem odpowiadając sobie 
na kilka podstawowych pytań:
Czy mam telefon komórkowy?
Czy dzwonię i czy odbieram połączenia?
Czy wysyłam i odbieram sms-y, mms-y?
Czy korzystam z jakiegoś internetowego komunikatora do darmowych rozmów?

Ciekawe, na wszystkie powyższe pytania miałem odpowiedź - TAK!
Wniosek - narzędzie do zarabiania mam w ręce i codziennie z niego korzystam.
A Ty, masz telefon?

Trzeci czynnik – skorzystanie z okazji.
W niedzielę, 3 lutego 2013 roku, na stronie e-MLM.pl zobaczyłem ofertę.
Była ona z gatunku tych "nie do odrzucenia”.

I tak, od 4 lutego 2013 roku, zostałem partnerem w firmie.
Od tego też dnia zacząłem promować ten projekt i tę firmę, m.in. tworząc ten blog.

========================================